2017. július 20., csütörtök

Boldog szülinapot nekem (2017)

Bár a látszat csal, nem tűntem el és nem hagytam abba az írást. Költöztünk mi is és velünk együtt a társasjátékok is. Mi már beköltöztünk, a játékok még nem. De helyük már van. Egy plafonig érő könyvespolcot lefoglaltam a számukra. És mintha az előző tulajdonost titkos erők vezérelték volna, a polcok pont olyan magasak, hogy a szabványos dobozok (pl. lásd a képet lejjebb) pont beférnek. Ez égi jel :)

Közben születésnapom volt, amit csak azért említek meg, hogy el tudjak dicsekedni az ajándékommal. Ismét lásd a képet lejjebb :) És bár ennek a játéknak az ismertetése nem tartozik bele a blog témakörébe (még... hiszen a gyerekek és az igényeik is nőnek), annyit azért leírok, hogy nekem nagyon tetszik.

Igyekszem összekapni magam és hamarosan visszatérni a beszámolókhoz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése