2024. január 22., hétfő

Vicces kérdezz-felelek kártyák




Gyerekkoromban volt egy mini kártyapaklim amit rongyosra játszottunk az unokatesómmal. Sajnos a nevét nem tudom, mert a doboza nincs meg (ha egyáltalán valaha is volt neki). Valahogy túlélte az elmúlt viharos évtizedeket és csak egy kártya hiányzik belőle. Ketteske nagyon szeret vele játszani és mivel lassan már muzeális értéknek számít (a játék, nem Ketteske), ezért készítettem egy másolatot, hogy be tudja vinni az iskolába a barátaihoz. Szóval életem első ilyen jellegű munkája, ahol kártyalapokat szkenneltem és szerkesztettem. Mivel biztosan nem lehet már kapni sehol ezt a kártyajátékot, ezért gondoltam közkinccsé teszem, hátha más is szívesen játszana vele egy-két kört.

Szabály: Külön megkeverjük a kérdés és a válasz paklit, majd az egyik játékos kezébe veszi az egyiket, a másik játékos a másikat. A kérdező fogja a kérdés pakli legfelső kártyáját és felolvassa a kérdést, mire a válaszoló felolvassa rá a választ a saját legfelső lapjáról. Ennyi, jöhet a következő lap :)

Ilyesmire lehet számítani:

- Udvarias vagy?

- Csak a kirakat előtt!



A PDF innen letölthető: vicces kérdezz-felelek PNP

Jó szórakozást kívánok hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése